ترنم ترنم ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

عشق مامانی و بابایی

جشن گلباران دخمل نازم در جشنواره گل محمدی

1392/2/30 11:25
نویسنده : بابا و مامان
747 بازدید
اشتراک گذاری

همه کوه و کمر بوی تو داره یا محمد                    کدوم گل قامت روی تو داره یا محمد

 همون ماه ای که از کوه می زنه سر                   نشان طاق ابروی تو داره یا محمد

 

 

 

 

دختر قشنگم  ایشالا هم مثل این گلها ی محمدی تازه و سرحال و زیبا باشی

                    ولی عمرت مثل گل نباشه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فاطمه
28 اردیبهشت 92 8:13
mashalla be in gol dokhtar.enshallah hamish taze va khosh boo bash vali omresh mesl gol nabashe
tahereh
31 اردیبهشت 92 12:49
ای جاااااااان چقدر ماشالا ناز شده مثل فرشته هاست واقعاً به نظر من از این عکسش یه پوستر باید تهیه کنید و بزنید به اتاقش ایشالا سالم و سلامت و خوشبخت باشه
احسان
1 خرداد 92 23:12
واااااااااااااااااااااي-اونوقت كي اتاق رو بعدش تميز كرده
مامان آلما
1 مرداد 92 15:46



مامان ترنم
2 مرداد 92 9:32
چقدر ناز و خوردني اين دخملهبه ترنم كوچولوي من هم سر بزنيد.خوشحال مي شوم با هم دوست شويم


مرسی عزیزم دختر شماهم نازه خوشحال می شم باهاتون دوست بشم
مامان پارسا
4 مرداد 92 0:32
عزیز دلم فرشته کوچولو بسه خاله جون سنگین می شی دیگه بالا به کار نمیان ها قربون تنمی برم من ناز شدی عزیزم
مامان پارسا
4 مرداد 92 0:33
عروسک کوچولو اشتباه تایپ کردم گلم ترنمی رو تنمی نوشتم گفتم گیجتون نکنم باز اومدم
گلپری
5 مرداد 92 7:00
ماشالله چه مامان باسلیقه ای ایشالله دخترت زیر سایه مادر و پدر همیشه شاد و سرحال باشه
ییییی ااااا شششش اااا رررر
4 فروردین 93 20:37
سلام پارسا جون سمنوی عیدراکه خوردی خوش مزه بود چراعکس های عید را نگذاشتی سال نومبارک