ترنم ترنم ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

عشق مامانی و بابایی

چگونه می توان زردی را درمان کرد؟

1391/9/23 9:04
نویسنده : بابا و مامان
929 بازدید
اشتراک گذاری

روشی که من برای ترنم استفاده کردم

با توجه به عدم کارایی لامپهای مهتابی معمولی در درمان زردی نوزادان دستگاههای فتوتراپی پرتابل به صورت اجاره ای و با قیمت مناسب در اختیار والدین قرار میگیرد .

من هم یکی از آنها را تهیه کردم و همراه شیرخشت و ترنجبین اقدام به معالجه ترنم کردم که بعد از ٤٨ ساعت زردی ترنم بطور کامل خوب شد .

مزایای استفاده از این دستگاه :

) کاهش هزینه درمان

2) کاهش طول درمان

 

3) قابل حمل (پرتابل)

 

4)جلوگیری از جدا شدن اتاق مادر و نوزاد

 

5)جلوگیری از اتلاف وقت والدین  

 

6) اجتناب والدین در خصوص استفاده از نور مستقیم آفتاب که سوختگی پوست و گرمازدگی نوزاد را بدنبال خواهد داشت .

 

7) اجتناب والدین به استفاده از لامپهای فلورسنت معمولی که علاوه بر عدم کارایی ، احتمال شکستن آنها وآسیب به نوزاد ،خطر گرمازدگی نیز وجود دارد .

 

8)کاهش خطر انتقال عفونت خون (سپسیس) و دیگر عفونتهای خطرناک به نوزادان به علت آلوده بودن بخشهای بیمارستانی .

 

عوارض احتمالی عدم درمان زردی :عوارض عصبی ،عقب ماندگی ذهنی ، تعویض خون و ....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علی
8 بهمن 91 13:25

pas shoma beche dardi mikhori